27 July, 2008

Kem Waja Diri 2008



11-13 Julai 2008, Kem Waja Diri 2008 atau sebelum ini dikenali sebagai Kem Kepimpinan Pengawas telah diadakan di Kampung Sukan Petronas Miri. Seramai 43 orang calon pengawas, ketua perpustakawan, ketua naqibah dan ketua koperator koperasi telah menyertai kem tersebut. Turut membantu 4 orang fasilitator iaitu mantan ketua & penolong ketua pengawas sesi 2007, Nooramad, Al-Afiq, Isyqi dan Fanurul.


Kem ini telah berjalan lancar dan banyak aktiviti telah diadakan di antaranya ceramah kepimpinan dan latihan dalam kumpulan yang menuntut peserta bekerja dalam satu pasukan.
Diharapkan daripada kem tersebut, peserta2 dapat menggunakan pengalaman & ilmu yang diperolehi untuk menjadi seorang pemimpin yang disegani di sekolah nanti. Paling penting, setiap pengawas harus memegang amanah yang telah diberikan dan saling menyokong di antara sesama rakan pengawas. Bersatu teguh becerai roboh! Serumpun lidi tidak akan dapat dipatahkan berbanding sebatang lidi. Hormati kepercayaan guru dan hormati diri. Hidup Pengawas Sainsriiiiiiiiiiiiiiiiii!


klik gambar untuk jelas

No comments: