27 April, 2009

Selamat berjumpa kembali & cerita Ping Pong

salam

alhamdullillah... hamba telah ketemu blog yang telah 'hilang' seketika. hari tu x jumpa sebab tak ingat username dengan password. hari ni duduk sebelah ustaz muzaha pada masa rehat tadi, cuba-cuba masuk kat muka depan blogger akhirnya dapat lak masuk. berkat ustaz kot.


nak cerita petang kelmarin, 10 cikgu2 lelaki sm sains miri, bermain ping pong. paling best, meja ping pong yang harganya rm800 tu telah kami kongsi sama2 beli. dapatlah juga kami meluangkan masa di hujung minggu atau petang-petang kalau free untuk beriadah. dapatlah kami melepaskan 10sen dan paling penting buang peluh untuk kesihatan. x lah banyak sangat toksin2 dalam badan.
sebab dah ada meja, kenalah pulak beli bat pingpong. belilah yang murah2 ja rm20 ja, almaklumlah kita ni amatur lagi. ada member kita tu beli bat harga 100lebih. mesti power giler main. bukan setakat screw bola, nat bola, paku bola, spanar bola pun boleh. heh2.

ok, tu ja stakat ni, kita ada keje lain lak kena buat. majulah sukan untuk negara. untuk rakan2 cikgu2 jangan lupa lak bayar cukai. jumaat ni dah expired!

salam.

No comments: